Vad är det för dag?

Tänkte att jag skulle ha vilken dag det är som datum, sen kom jag på att jag inte har någon aning om vilken dag det är... Onsdag eller tisdag. Är inte säker. Idag var jag i alla fall men Viyan och Linnea, sen åkte jag och mötte upp Lovisa i stan och vi gick till Hollister och tog en fika (hatar det utrycket) på espresso house, sen åkte vi hem. Jag fick med mig en tröja från Hco hem! Visar snart. Just det jag är jätte glad för One Direction kommer till sverige (!!!) väldigt snart, dom har redan bestämt datum och allt, vet inte när bara men jag ska ta reda på det. Ikväll ska jag fixa middag åt la famillia för dom jobbar som vanligt, sen drar jag till Kelly. Nu sitter jag och spelar piano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0